ENGLISH BEST WAY

Jesteś tutaj : Start Kursy Językowe Angielski Kursy tematyczne English for customer care
 

English for customer care

customer_care.jpg

 

 

 

 

 

Przydatny kurs dla osób pracujących przy bezpośredniej obsłudze klienta. Podczas zajęć zaprezentujemy stosowane techniki komunikacyjne oraz popularne zwroty. Słownictwo przydatne dla osób pracujących w działach sprzedaży , sklepie, banku, hotelu ,a także przy obsłudze infolinii.

 

Kurs obejmuje następujące zagadnienia:

1. Omówienie zwrotów używanych przy bezpośredniej obsłudze klienta
2. Omówienie zwrotów używanych podczas pisemnego kontaktu z klientem
3. Bezpośredni kontakt z klientem - spotkania , odwiedzimy firmy
4. Wizyta na targach - prowadzenie rozmowy w kontaktach biznesowych
5. Ogólne zasady obowiązujące podczas rozmowy telefonicznej prowadzonej z kontrahentem
6. Składanie i przyjmowanie zamówień, potwierdzanie zgodności zamówień
7. Pisanie wiadomości mailowych , pisownia listów formalnych i nieformalnych
8. Składanie oraz przyjmowanie reklamacji
9. Omówienie profilu działalności firmy.
10. Zajęcia wzbogacone o materiał interaktywny

 

Informacje dodatkowe:
1. Kurs dedykowany jest dla osób na poziomie pre-intermediate, czyli ok 6 stage Metody Callana.
2. Obejmuje 25 lekcji po 45 minut.
3. Składa się z 10 tematów
4. Zajęcia są wzbogacone o materiał interaktywny
5. Kurs kończy się egzaminem
6. Pozytywny wynik egzaminu uprawnia do otrzymania certyfikatu ukończenia kursu.
7. Ilość osób w grupie: grupa COMFORT - od 4 do 6 osób


bar_code.jpg







Cena kursu:
grupa COMFORT (4-6 osób) 875 zł (35 zł/lekcje)

Koszt podręcznika: 45 zł

 
Secured by Siteground Web Hosting