Kurs angielskiego

Metodą Direct Language Lab

8 lekcjI PO 45-min Mieś.

Chcesz poznać sposób na to, jak szybko nauczyć się języka angielskiego w praktyce? Weź udział w naszym kursie angielskiego oryginalną metodą Direct Language Lab Online z lektorem.

Kurs angielskiego Online Metodą Direct language Lab

  • Lekcje Online na żywo z lektorem przez komunikator Zoom,
  • Możesz zapisać się na dowolną ilość miesięcy
  • Grupy COMFORT: 5-6 osób,
  • 6 poziomów zaawansowania, od zupełnie początkującego
  • Podręcznik Direct Method z (dostępem do platformy online) do kupienia w atrakcyjnej cenie 89 zł (zamiast 99 zł)
  • Nie zadajemy prac domowych
  • Możliwość skorzystania z lekcji próbnej
nauczanie języków obcych

O kursie

Kurs angielskiego wykorzystujący skuteczną i sprawdzoną metodę nauczania języków obcych Direct Language Lab. Podczas lekcji lektor mobilizuje każdego uczestnika do aktywnego udziału inicjując kontrolowaną konwersację. Szybkie tempo eliminuje dekoncentrację, a precyzyjnie zaplanowany system powtórek gwarantuje, że wiedza zostanie utrwalona. Nauka przypomina trochę trening „ping-ponga” – zawodnik błyskawicznie odbija piłeczkę we właściwą stronę i nie zastanawia się jak trzymać rakietkę. Zajęcia odbywają się w języku angielskim nawet w przypadku grup początkujących. Zmiany lektorów polskich i native speakers (system AD&MTS), zaplanowane nawet co lekcję umożliwiają szybkie przełamanie bariery mówienia w języku obcym. Dzięki rotacji lektorów, zajęcia są zawsze atrakcyjne i zaskakujące.

Nie zadajemy prac domowych. Wiemy, że nie masz czasu na naukę w domu i dlatego koncentrujemy się na intensywnej pracy w szkole.

HARMONOGRAM

Harmonogram kursów Direct Language Lab

Kurs angielskiego Online

8 lekcjI po 45-min MIEsięcznie

– 

czas trwania? 12 tygodni  
     
harmonogramy zajęć
Dllab1 – Poziom A1 wtorek: 18:00-19:30   
Dllab2 – Poziom A2 wtorki:18:30-20:00  
Dllab3 – Poziom B1 poniedziałki: 17:20-18:50  
Dllab4 – Poziom B1/B1+ środy: 18:00-19:30  
Dllab5 – Poziom B2 poniedziałki: 18:50-20:20  
Dllab6 – Poziom B2+ soboty: 10:30-12:00  

 

272 zł/mieś.

zamiast 344 zł
rabat 20%
oszczędzasz 68 zł Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją:  276 zł

Daty rozpoczęcia zajęć:

Dllab1 wtorek 12 marca
Dllab2 wtorek 12 marca
Dllab3 poniedziałek 11 marca
Dllab4 środa 13 marca
Dllab5 poniedziałek 11 marca
Dllab6 sobota 9 marca

 

ZAPISY

Jak się zapisać?

Krok 1

Wypełnij zgłoszenie na kurs

Krok 2

Poczekaj na potwierdzenie rezerwacji, które otrzymasz e-mailem

Krok 3

Po uzyskaniu potwierdzenia zapłać za kurs w ciągu 3 dni ale nie później niż przed rozpoczęciem kursu

Nie zwlekaj, zarezerwuj miejsce już dziś!

Wybierz dogodny termin i wyślij zgłoszenie

METODA BEZPOŚREDNIA

Direct Method for English (Direct Language Lab)

Z

Metoda bezpośrednia

Głównym celem metody bezpośredniej jest nauczanie umiejętności komunikacji w języku obcym, poprzez minimalizowanie użycia języka ojczystego w czasie lekcji i wykształcenie pewnych odruchów językowych. To prowadzi do myślenia w języku, którego się chcemy nauczyć, a dzięki temu łatwości w posługiwaniu się nim w praktyce.

Z

Słuchanie i mówienie

Metoda bezpośrednia kładzie duży nacisk na praktykę i pracę ustną – słuchanie i mówienie. Około 80% lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. W ten sposób nowy materiał jest ćwiczony zarówno w praktyce jak i w odpowiednim kontekście. Najlepszym sposobem nauki języka jest po prostu mówienie nim. Słuchacze biorą aktywny udział w zajęciach, odpowiadając na pytania nauczyciela w pełnej formie tak, aby wydłużyć czas mówienia oraz ćwiczyć jak najwięcej słów i struktur gramatycznych. Podsumowując, słownictwo jest ważniejsze od gramatyki, a najważniejsze jest mówienie.

Z

Zajęcia w języku obcym

Zajęcia językowe metodą bezpośrednią odbywają się prawie wyłącznie w języku obcym. Instrukcje wydawane są przez nauczyciela w języku obcym. Nauczyciel unika również tłumaczenia na język ucznia. W kolejnych partiach lekcji nowe pytania zawierają aktualnie wprowadzane słowa lub gramatykę, a resztę materiału słuchacz już zna z poprzednich lekcji. Języka obcego uczymy się podobnie, jak dziecko uczące się swojego pierwszego języka. Słuchacz najpierw słyszy słowa, następnie wypowiada je imitując wymowę nauczyciela, a dopiero potem poznaje pisownię: czyta i pisze.

Z

Odruchy językowe

Aby rozwinąć odpowiednie odruchy językowe, należy mówić szybko i bez zastanawiania się. Dzięki temu wykorzenia się nawyk myślenia po polsku i tłumaczenia na język obcy, który bardzo utrudnia rozumienie ze słuchu i mówienie w naturalnym tempie. Prawie cała lekcja to praca ustna z lektorem, polegająca na tym, że lektor uczy nowego słownictwa lub zagadnienia gramatycznego, a potem zadaje pytania z użyciem tych słów i gramatyki tak, aby cały nowy materiał był ćwiczony w praktyce i w kontekście. Uczymy słownictwa codziennego użytku, od początku kursu ze szczególnym uwzględnieniem najczęściej używanych słów z zakresu języka mówionego.

Z

Pytania i odpowiedzi

Ćwiczenie pytań i odpowiedzi w małych grupach uczniów jest prawdopodobnie najbardziej rozpowszechnionym sposobem nauki, znanym od setek lat. Intensywna wymiana pytań i odpowiedzi między nauczycielem a uczniem służy wyrobieniu nawyków językowych. Uczeń osiąga automatyzm odpowiedzi dzięki naśladowaniu całych fraz i zdań. Pytania i odpowiedzi w pierwszych etapach nauki są z góry określone i od tego wzoru nie powinien odbiegać ani nauczyciel, ani słuchacz. Słuchacz ćwiczy dokładnie te słowa i struktury gramatyczne, które są zawarte w pytaniach i odpowiedziach. W kolejnych etapach wprowadza się elementy własnej inwencji i słuchacz tworzy coraz więcej własnych, dowolnych odpowiedzi. We wszystkich podręcznikach używamy dużej ilości interesujących pytań w naturalnym, współczesnym języku. Dzięki temu słuchacze mogą lepiej zapamiętać nowe słownictwo, a także używają go w większej liczbie kontekstów (różne zastosowania, struktury gramatyczne, kolokacje). To sprawia, że potrafią bardziej kreatywnie używać języka obcego zamiast zapamiętywać mechanicznie pojedyncze zdania.

Z

Poprawność

Nauczyciel kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u słuchaczy, a także motywuje ich do dbania o formułowanie bezbłędnych zdań. Ważne jest wypowiadanie się już od samego początku w sposób samodzielny, nawet jeśli może to oznaczać popełnianie błędów. Oczywiście błędy powinny być od razu poprawiane przez nauczyciela w przyjazny sposób, aby słuchacz uczył się powtarzając poprawną formę. Znajomość zasad gramatycznych pojawia się z biegiem czasu: potrzebne zagadnienia gramatyczne poznajemy podczas lekcji, ćwicząc je od razu w praktyce w zdaniach, natomiast co jakiś czas robione są lekcje gramatyczne, poświęcone w całości utrwaleniu i wyjaśnieniu gramatyki.

Z

Powtarzanie materiału

Nauka języka jest szybsza i znacznie bardziej efektywna za sprawą regularnych powtórek materiału. W metodzie bezpośredniej przeznacza się dużą część zajęć na ściśle zorganizowane powtarzanie materiału, dzięki czemu słuchacze zapamiętują szybko i na długo duże ilości nowego słownictwa i gramatyki. Zaplanowany system powtórek sprawia, że uczeń ma kilkukrotny kontakt z każdą partią materiału – poczynając od powtórki na początku każdej lekcji, poprzez czytania i lekcje gramatyczne, aż do powtórzenia większej całości przed egzaminem. Tajemnicą sukcesu w uczeniu się języka obcego są powtórki materiału. Nauka języka polega głównie na wykształceniu szybkich odruchów, podobnie jak pisanie na maszynie, albo gra na fortepianie – a takie odruchy można wykształcić jedynie przez częste powtórki.

DLLAB

Zalety Direct Language Lab

METODA BEZPOŚREDNIA

Instrukcje do lekcji Metodą Direct Language Lab

Z

Spodziewaj się powtórek z całego materiału.

Systematyczne powtarzanie jest częścią metody, dlatego nauczyciel widząc, że studenci zwalniają tempo lub zapomnieli materiał z poprzednich lekcji, jest zobowiązany zrobić powtórkę materiału, nawet do książki pierwszej, jeśli uzna to za konieczne. Najczęściej stosowaną przez nauczycieli procedurą są powtórki czterech ostatnich etapów.

Z

Wyucz refleks.

Nauka języka obcego polega przede wszystkim na rozwinięciu refleksu podobnie, jak nauka gry na fortepianie czy nauka pisania na maszynie.

Z

Pozwól, aby nauczyciel pokierował Tobą.

W czasie lekcji zrelaksuj się i pozwól nauczycielowi, aby mówił z Tobą. Wkrótce sam zaczniesz mówić, używając tych samych słów, lecz już bez pomocy nauczyciela.

Z

90% słów z dowolnej strony dowolnej książki znajduje się w pierwszych dwóch książkach.

Obliczono, że 90% słów na stronie dowolnej książki w jakimkolwiek języku należy do zestawu 1000 słów najczęściej używanych w tym języku. Wszystkie te wyrazy są zawarte w pierwszych dwóch książkach i stanowią one bazę, na której będzie opierać się dalsza nauka. Powinieneś posługiwać się nimi tak płynnie, jak to czynisz w języku ojczystym.

Z

Nauczyciel powtarza każde pytanie dwa razy.

Powtórzenie każdego pytania dwukrotnie pozwala nauczycielowi mówić szybko, a Tobie daje szansę na usłyszenie pytania jeszcze raz, pozwala na dokładne zrozumienie i zapewnia czas na sformułowanie odpowiedzi.

Z

Pierwsza odpowiedź powinna być przeczeniem.

Kiedy to tylko możliwe pierwsza część odpowiedzi na pytanie nauczyciela powinna być przeczeniem, druga zaś formą twierdzącą. Dzięki temu zapamiętasz zwroty przez odwoływanie do przeciwieństw oraz utrwalisz formę przeczącą.

Z

Odpowiedź powinna zawierać słowa użyte w pytaniu.

Podczas nauki, lektor powinien zadawać pytania z książki a Ty powinieneś odpowiadać ściśle według wskazówek znajdujących się w książce. Nie odstępuj od tej reguły. Sam nie wymyślaj odpowiedzi (z wyjątkiem ostatnich poziomów), co pozwali Tobie przećwiczyć słowa i zwroty użyte w pytaniu.

Z

Nie spodziewaj się, że wszystko zrozumiesz natychmiast. Bądź jak automat.

Nie martw się, że nauczyciel nie pozwala Ci zbyt długo myśleć nad odpowiedzią i będzie zmuszał do mówienia nawet wtedy, gdy nie wszystko zrozumiałeś. Nie musisz rozumieć pytania, kiedy je usłyszysz po raz pierwszy, czy też rozumieć dokładnie co odpowiadasz. Zrozumienie przyjdzie z czasem. Wszystkie pytania i odpowiedzi powtarzane są tak długo, aż je zrozumiesz.

Nie zwlekaj, zarezerwuj termin już dziś!

Wybierz dogodny termin i wyślij zgłoszenie

OPINIE

Co studenci mówią o naszych metodach nauczania

„Mam wrażenie, że dużo się nauczyłam przez ten czas, ale wypróbuję dopiero na wakacjach (na razie nie udało mi się spotkać żadnego obcokrajowca, żeby wypróbować co umiem). Poza tym metoda Dllab naprawdę pozwala pokonać strach przed odezwaniem się w obcym języku.”

Anna Jankowska

Nauka angielskiego metodą Dllab

…Ucząc się metodą tradycyjną, bardzo dużo czasu, który ma być przeznaczony na naukę przepada. W metodzie Dllab wszystkie słówka mam w książce, w domu powtórzę tylko to, co miałem na ostatniej lekcji i to wystarczy. Dzięki temu chcę się uczyć angielskiego…”

kurs języka angielskiego online

Adam Wega

Nauka angielskiego metodą Dllab

FAQ

Pytania i Odpowiedzi

Czy na lekcjach są testy sprawdzające wiedzę uczniów?

Na zajęciach student mówi, pisze i czyta. Wszelkie błędy są na bieżąco wychwytywane przez lektora i poprawiane. Na koniec każdego poziomu metody Dllab organizowany jest egzamin, który również sprawdza stan wiedzy studentów. Przejście do wyższego poziomu możliwe jest po opanowaniu przynajmniej 70% materiału z poprzedniego poziomu.

Jestem osobą, która ma problem z nauką angielskiego, czy ta metoda mi pomoże?

Najlepszym sposobem do nauki języka jest używane go. W naszym systemie nauczania AD&MTS studenci mówią i słyszą angielski przez całą lekcję, ponieważ muszą odpowiadać na pytania zadawane przez lektora. Jeżeli zaś student zachęcony jest do słuchania, mówienia oraz pisania przez cała lekcję, oznacza to, że uczestniczy w procesie nauki. Dodatkowo lektor przechodzi do nowego materiału dopiero wtedy, gdy wszyscy studenci w grupie opanują omawiany materiał. Nie ma więc możliwości aby uczęszczać na kurs a nie przyswajać wiedzy. Sukces jest gwarantowany.

Czy wasza metoda jest odpowiednia dla 50-cio latków?

System nauczania Ad&MTS jest odpowiedni dla każdego w każdym wieku i bez względu na cel studiowania języka. System gwarantuje doskonałe rezultaty przy minimalnym wkładzie w prace domowe. Możliwe jest to dzięki maksymalnemu wykorzystaniu lekcji. Nauka w naszym system nauczania jest przez to łatwa, interesująca i przyjemna dla każdego.

W jaki sposób najszybciej można nauczyć się języka angielskiego?

Można nauczyć się języka angielskiego szybciej stosując nasz system nauczania AD&MTS. Jednym ze sposobów w jaki metoda direct maksymalizuje czas poświęcony na mówienie i koncentrację studentów polega na tym, iż od pierwszej lekcji nauczyciel mówi do studentów z prędkością od około 200 do 240 słów na minutę. To niezwykle szybkie tempo nauczycieli skutecznie zapobiega znużeniu, zmusza do skupienia się, ogranicza możliwość tłumaczenia wszystkiego na język ojczysty oraz pozwala na usłyszenie większej ilości słów, częściej powtarzanych. W konsekwencji ułatwia to rozumienie języka angielskiego poza szkołą, a ostatecznie przyspiesza proces nauki.

FAQ

REZERWACJA MIEJSCA

Zarezerwuj miejsce na kursie

Warunki oferty

  1. Warunkiem skorzystania z oferty jest wypełnienie formularza, uzyskanie potwierdzenia rezerwacji miejsca na kursie oraz opłacenie kursu.
  2. Wpłaty należy dokonać w terminie 3 dni od dnia otrzymania potwierdzenia rezerwacji, nie później jednak niż przed rozpoczęciem kursu, gotówką, kartą płatniczą w szkole lub przelewem na rachunek bankowy w PEKAO S.A. numer:
    69 1240 6348 1111 0000 5118 9769
    EDU CENTURY Sp. z o.o.
    02-777 Warszawa Al. KEN 97 lok UH 31A

    (w tytule przelewu podaj imię i nazwisko uczestnika kursu oraz nazwę oferty: Kurs Metoda Dllab).
    Faktura zostanie wysłana e-mailem po dokonaniu wpłaty na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
  3. Zastrzegamy możliwość odwołania kursu z ważnych powodów, a w szczególności z powodu zbyt małej ilości uczestników. W takim przypadku zaproponujemy kurs w innym terminie lub otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych od daty odwołania kursu.
  4. Niniejszej oferty nie można łączyć ze zniżkami z cennika.
  5. Kursy przeznaczone są dla osób powyżej 16 lat.
  6. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od zakupu.
  7. Konsument na wyraźne życzenie ma prawo rozpocząć szkolenie przed upływem terminu 14 dni od zakupu ale w takiej sytuacji utraci prawo do odstąpienia od umowy jeżeli usługa zostanie wykonana.

  8. Wypełnienie formularza jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków.